CFMOTO JE OSVOJIO 4. I 5. MESTO NA HUNT THE WOLF 2022
Ove godine je 45 vozača imalo priliku da učestvuje, tokom 6 dana paklene vožnje, na jednom od najekstremnijih ATV takmičenja na svijetu, koje se održavalo na prelijepim i izuzetno zahtjevnim terenima Transilvanije (Rumunija).
Šest dana je trajala ova trka u kojoj je učestvovalo 45 najhrabrijih i najspremnijih vozača koji su se borili za nagradu najekstremnijeg ATV takmičenja – CFMOTO HUNT THE WOLF 2022! Za razliku od prethodnih godina, ovogodišnje 12. po redu izdanje ove zahtjevne trke imalo je samo jednu kategoriju – EXTREM!
Četrdeset takmičara iz raznih krajeva svijeta „lovilo je vuka“ na najdužem takmičenju posvećenom profesionalnim ATV vozačima, ali je malo ko uspio da završiti svih 6 dana ovog prestižnog takmičenja! Uzrok? Napuštanje staze, razne povrede, kvarovi na ATV vozilima ali i fizičko i psihičko stanje takmičara. Bila je to teška i zahtjevna trka koja je do kraja ostavila malo vozača u igri za borbu za podijum.
Koliko je ekstremna ova trka dobro oslikava i podatak da je nakon trećeg dana u trci ostalo manje od polovine od 45 učesnika koliko ih je bilo na startu prvog dana.
CFMOTO JE NA HUNT THE WOLF 2022 TRcI BIO JEDAN OD TRI PROIZVOĐAČA ČIJA SU SE VOZILA KORISTILA NA OVOM PRESTIŽNOM EXTREME ATV TAKMIČENJU A UJEDNO JE BIO I JEDINI NEAMERIČKI BREND.
CFMOTO VOZILA SU USPJEŠNO SAVLADALA SVE PREPREKE TOKOM TAKMIČARSKIH DANA
CFMOTO vozila su bila na vrhuncu zadatka svih šest dana takmičenja. Piloti naših kvadova Radu Lungu (CFORCE 1000) i Levente Horvath (Overland 1000) non stop su pratili vodeću grupu i svih dana trke su bili među prvim takmičarima koji su stizali do cilja, a ponegdje čak i na 2. i 3. mjestu. Na korak od pobjedničkog postolja, trku su završili na 4. i 5. mjestu. Vozač CFMOTO SCB tima Marko Jovanović Moča sa svojim CFORCE 1000 je uspio da ostane u trci do kraja, našavši se nakon šestog dana na 25. poziciji.
Na kraju ovog takmičenja Marko nam je prenio svoje utiske sa ovogodišnje trke.
„Ovo je jedno nevjerovatno iskustvo. Ja već 5 godina vozim HTW ali ove godine je bila samo extrem klasa, što je bilo jako zahtjevno, kako za vozača tako i za samo vozilo. Drago mi je što sam vozio sa ovim vozačima koji su vrhunski profesionalci i vrhunski ATV vozači. Zadovoljan sam uspjehom na ovom takmičenju jer samim tim što sam učestvovao svih šest dana i što sam uspio da ostanem u igri do kraja jednog ovakvog ekstremnog takmičenja je ogroman uspjeh. Vidimo se i sljedeće godine na HUNT THE WOLF 2023 na koji ću doći još spremniji.“
Nakon završetka trke, trećeplasirani Radu Lungu je izjavio: „Bila je to teška, zahtjevna trka, lokacija je prelijepa i istovremeno izuzetno izazovna! Pobjednik sam do sada tri Hunt The Wolf-a, ali je povratak na ovo takmičenje uvijek uzbudljiv. Nisam baš zadovoljan rezultatom, moglo bi i više, CFORCE 1000 se odlično ponašao na ovim teškim terenima, ponekad me je čak i prijatno iznenadio“.
Drugi pilot zvaničnog CFMOTO tima Levente Horvath je rekao: “ Završio sam trku na petom mjestu, sa ATV-om sa kojim sam se upoznao dva sata prije takmičenja. Borio sam se za bolju poziciju, imao sam čak i priliku da se popnem na podijum, ali ipak je ovo sport i sreća nosi mnogo uspjeha. Sve u svemu, CFMOTO 1000 OVERLAND je ATV koji je izdržao na ovoj paklenoj ruti šest dana, mali problemi sa vozilom koji su normalni na ovakvom takmičenju su bili prisutni, međutim prošao sam jako dobro, na mnogim mjestima sam izlazio bez problema gdje su ostali sa drugim modelima vozila ostajali iza mene“.
DONOSIMO VAM I KRAĆI INTERVJU SA VOZAČEM CFMOTO TIMA RADU LUNGU.
„CFMOTO JE PONEKAD PREMAŠIO MOJA OČEKIVANJA“ kaže Radu Lungu, koji je osvojio četvrto mjesto sa svojim CFMOTO CFORCE 1000, na HTW 2022 u Rumuniji.
KAKVO JE ISKUSTVO VOZITI CFMOTO NA HUNT TH WOLF 2022?
– Pošto sam prethodno tri puta pobijedio u HTW-u, kao i na mnogim drugim ATV trkama, bio sam i 3 puta nacionalni šampion u endurokrosu sa BRB Renegade, ove godine sam prihvatio izazov da se takmičim sa CFMOTO-om u najtežoj, najsloženijoj i najekstremnijoj trci ATV-a. Bilo je to zanimljivo, konstruktivno iskustvo, sa ATV-om koji je ponekad prevazišao moja očekivanja.
SVAKI DAN, SVE MANJE VOZAČA JE BILO NA STARTU!
– Šest teških dana u kojima su svi vozači pokušavali da izvuku što bolje vrijeme, na strmim usponima, teškim spustovima, velikim nagibima, i pri velikim brzinama, fokusirani na maksimum, natjerali su ih da odustanu jedan po jedan tokom takmičenja. Bilo je dana kada je samo šest vozača uspjelo da završi trku na vrijeme.
KOJI JE BIO NAJTEŽI DAN?
– Za mene je jedan od najtežih dana bio prvi, jer sam u prvih pola sata isjekao prednju gumu, a zbog toga sam ostao i bez servo upravljača na ATV-u, i završio dan na samoj granici. Međutim, najteži dan takmičenja bio je peti, kada je vitlo previše korišteno. Čak dva sata sam koristio vitlo koje se na kraju pokvarilo, a zatim sam nastavio da se penjam koristeći zadnje vitlo.
NAJBOLJI DAN?
– Najljepši dan za mene je bio posljednji, gdje je sve funkcionisalo odlično i uspio sam da se plasiram u prvih pet vozača, u jednom momentu sam bio i čak na drugom mjestu.
SLjEDEĆI IZAZOV?
– Sljedeće godine, CFMOTO će se vratiti sa još više poboljšanja, čime će postati konkurentniji čak i na ovom ekstremnom nivou.