cfmoto bosna
CFMOTO CFMOTO VOŽNJA KROZ NAJLJEPŠE PUTEVE RUMUNIJE

CFMOTO VOŽNJA KROZ NAJLJEPŠE PUTEVE RUMUNIJE

Naša trodnevna vožnja koja je počela 07.07.2023. godine pružila nam je priliku da doživimo ono što može biti opisano kao bajka za motoriste – ekspedicija iz Beograda do legendarnih moto destinacija Rumunije, Transalpine i Transfagarašana. Na ovom putovanju nismo bili sami, sa nama su krenuli i naši partneri i prijatelji iz Tago Moto Centra iz Novog Sada, Srbija.

PRVI DAN I POČETAK NAŠE MALE AVANTURE

Tog petka ujutro osjećalo se uzbuđenje u zraku. Okupili smo se u 8.30 ispred CFMOTO salona u Beogradu, lociranog u Prešernovoj 13. Naše kolege iz Novog Sada stigle su tačno na vrijeme, i uz pozdrave i tople osmijehe, započeli smo našu moto avanturu.

U našoj ekspediciji bilo je 10 motora, i to modeli 650MT, 700CL-X HERITAGE, 700CL-X ADVENTURE, 800MT SPORT, 800MT ADVENTURE, 800MT EXPLORE, 800NK i 450SR.

cfmoto bosna voznja rumunija

Iz srca Beograda, započeli smo put prema mjestu Ranca u Rumuniji, našoj prvodnevnoj destinaciji. Naša vožnja počela je tačno u 9.00, a očekivali smo da ćemo stići do ovog grada u Rumuniji u večernjim satima.

Naš put vodio nas je preko Požarevca, Golupca i Donjeg Milanovca. Kroz prelijepu prirodu i serpentine Dunavske magistrale došli smo do Đerdapske klisure, gdje smo prešli u Rumuniju. Ovaj prelazak označio je početak naše rumunske avanture.

Prateći puteve koji prolaze kroz idilične pejzaže, prošli smo kroz mjesta Motru, Targu Jiu, Novaci, sve do planinskog mjesta Ranca. Prema navigaciji, putovanje iz Beograda do Ranca trebalo bi trajati oko 6 sati ali, uzimajući u obzir naše planirane i neplanirane pauze, putovanje se, na radost svih nas, produžilo.

Zaustavljanje na mjestima po izboru bilo je neizostavni dio ove avanture. Posjeta Golubačkoj tvrđavi, koja se ponosno uzdiže iznad Dunava, bila je prava poslastica za sve ljubitelje historije. Donji Milanovac bio je idealno mjesto za odmor i uživanje u pogledu na rijeku.

cfmoto bosna voznja rumunija

Naš dolazak u Rumuniju obilježila je posjeta mjestima Motru i Targu Jiu, koji su zračili rustičnom ljepotom tipičnom za ovu regiju. Kroz ova mjesta, obogatili smo naše putovanje bogatstvom rumunske kulture i historije.

Na kraju dana, naša konačna destinacija bilo je planinsko mjesto Ranca. Nakon dugog i ispunjenog dana vožnje i ukupno 400 kilometara na našim motorima, dočekala nas je tišina ovog malog mjesta, omogućujući nam da se odmorimo i pripremimo za sljedeći dan naše moto avanture.

DRUGI DAN – TRANSALPINA I TRANSFAGARAŠAN

Dan je počeo s prvim zracima sunca u 8 sati, dok smo se s našim CFMOTO motorima uputili prema jednom od najljepših puteva na svijetu – čuvenoj Transalpini. Ovaj put nas je odveo do najviših vrhova Rumunije, na čak 2.150 metara nadmorske visine. Vožnja do mjesta Sebeš bila je prelijepa ruta duga oko 118 km, koju smo prešli za oko tri sata.

cfmoto bosna voznja rumunija

Nakon pauze u Sebešu, nastavili smo naš put dužine 103 kilometra do benzinske stanice Lukoil, na raskrižju gdje počinje put za Transfagarašan i općinu Cârțișoara. Prava magija počela je s vožnjom poznatim dijelom puta Transfagarašan, koji nas je odveo do mjesta Cârțișoara, locirane u podnožju predivne planine Fagaraš. Ova ruta je duga oko 120 km, s vožnjom koja je trajala više od tri sata, uzimajući u obzir brojna zaustavljanja na ovoj doista impresivnoj dionici.

Ovaj dan obilježila je vožnja preko Transfagarašana, koji je bio i najvažniji i najatraktivniji dio puta. Zaustavljanje na brojnim atraktivnim mjestima na Transalpini i Transfagarašanu, uključujući vodopade, vidikovce, tunnele i planinske serpentine, činilo je ovo putovanje nezaboravnim.

Nakon završetka ovog puta, naša konačna destinacija bila je mjesto Brașov. Tu smo se smjestili u udobnom hotelu, gdje smo se odmorili nakon izazovnog ali uzbudljivog dana. Vožnja po Transfagarašanu i Transalpini bila je iskustvo koje će svakom motoristi ostati u trajnoj uspomeni.

TREĆI DAN – PUTOVANJE NAZAD

Naš posljednji dan putovanja počeo je s doručkom u 8.30, nakon čega smo započeli povratak prema Beogradu. Na ovom povratku, odlučili smo proći kroz Sibiu, prelijepi grad s bogatom historijom i kulturom. Sibiu je grad koji se ne smije propustiti prilikom posjete Rumuniji. Odatle smo nastavili put preko Deva, Arad i Timișoara, gdje smo napravili posljednju pauzu prije prelaska granice i povratka u Srbiju.

Ovaj povratak kući nije bio manje spektakularan od prethodna dva dana. Prošavši kroz predivne pejzaže Rumunije i Srbije, osjećali smo se zahvalno što smo imali priliku doživjeti ovako nevjerojatnu avanturu.

Zaključak Naša trodnevna moto avantura bila je ispunjena nezaboravnim trenucima, prelijepim pejzažima, izazovima i prijateljstvima. Osjećaj slobode, vožnja kroz prirodu, upoznavanje novih mjesta i ljudi, sve to čini ovu vožnju posebnom. Hvala svima koji su bili dio ove avanture i nadamo se mnogim budućim vožnjama s CFMOTO zajednicom.

cfmoto bosna voznja rumunija

Zahvaljujući našim partnerima iz Tago Moto Centra iz Novog Sada na podršci i prisustvu na ovoj nevjerojatnoj avanturi. Do sljedeće vožnje!

CFMOTO

Kompanija CFMOTO, osnovana 1989. godine, razvija, dizajnira, prodaje najkvalitetnija terenska vozila za sve podloge. CFMOTO bavi se proizvodnjom i isporukom najpouzdanijih i najisplativijih ATV vozilaUTV i SSV vozilamotocikla i skutera, kao i prateće opreme.